Форекс / Forex (Главная) Mini forex trading accounts in HSN
  Forex Форум | Форекс Евроклуб :: Хто знає, як зрозуміти, що турбіна ламається? / Самый авторитетный Forex Forum
Вход Имя: Пароль:
Автоматически входить при каждом посещении    
Регистрация
Регистрация
Войти и проверить личные сообщения
Войти и проверить личные сообщения
Войти и проверить личные сообщения
Правила
Начать новую тему   Ответить на тему
Реклама >  Хто знає, як зрозуміти, що турбіна ламається?
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Roman222005
дипломник


Зарегистрирован: 02.08.2005
Сообщения: 48

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 16, 2025 5:47 pm    Заголовок сообщения: Хто знає, як зрозуміти, що турбіна ламається? цитата

Під час розгону помітив, що машина стала млявою, немає звичної динаміки, з глушника іноді йде синюватий дим, свисту не було, але іноді під час газу з’являється слабке підвивання. Хто стикався з подібним, як зрозуміти, що це саме турбіна, а не двигун чи дросель?
Вернуться к началу
[профиль] [сообщение]
LuckyAnt
дипломник


Зарегистрирован: 28.09.2008
Сообщения: 62

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 16, 2025 5:48 pm    Заголовок сообщения: цитата

Якщо дим синюватий і знижується потужність, то часто проблема в турбіні. Подивись уважно, чи немає масла біля корпусу турбіни або на патрубках інтеркулера. Якщо турбіна зношена, часто ще з’являється свист або високочастотне підвивання під навантаженням, навіть слабке. Це точні ознаки того, що треба перевіряти.
Вернуться к началу
[профиль] [сообщение]
artyom
Студент


Зарегистрирован: 01.03.2008
Сообщения: 37

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 16, 2025 5:49 pm    Заголовок сообщения: цитата

Раджу зробити сканування через OBD і подивитись коди помилок, часто буває underboost або проблеми з wastegate. Перевір люфт валу турбіни: трохи бокове зміщення допускається, але якщо вал вільно ходить вбік або тертя лопатей чутно, турбіна потребує ремонту.
Також перевір патрубки і інтеркулер на наявність масла, навіть невеликі сліди можуть сигналізувати про знос ущільнень.
Вернуться к началу
[профиль] [сообщение]
jdneprov
Студент


Зарегистрирован: 03.06.2007
Сообщения: 32

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 16, 2025 5:51 pm    Заголовок сообщения: Re: Хто знає, як зрозуміти, що турбіна ламається? цитата

[quote="Roman222005"]Під час розгону помітив, що машина стала млявою, немає звичної динаміки, з глушника іноді йде синюватий дим, свисту не було, але іноді під час газу з’являється слабке підвивання. Хто стикався з подібним, як зрозуміти, що це саме турбіна, а не двигун чи дросель?[/quote]

У мене була така ж ситуація, при прискоренні з’являвся свист і підвивання, дим синюватий, потужність падала, масло знаходив у патрубках інтеркулера. Перед тим як замінити турбіну, перевірив всі з’єднання і рівень масла, щоб точно виключити проблеми з подачею мастила. Коли замінив турбіну на нову, всі симптоми зникли, машина поїхала як раніше.
Детальніше про ремонт турбіни можна дізнатися в статті блогу автосервісу OILER, ось посилання [url]https://oiler.pro/ua-ua/blog/top-13-priznakov-neispravnosti-turbiny/[/url] там є поради як краще робити, на що звертати увагу при виборі майстра або ремонті.
Вернуться к началу
[профиль] [сообщение]
jdneprov
Студент


Зарегистрирован: 03.06.2007
Сообщения: 32

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 16, 2025 5:53 pm    Заголовок сообщения: цитата

https://oiler.pro/ua-ua/blog/top-13-priznakov-neispravnosti-turbiny/
Вернуться к началу
[профиль] [сообщение]
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Forex Форум | Форекс Евроклуб » Реклама Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы к сообщению
Вы можете загружать файлы




Forex / Форекс - главнаяTradingDesk Pro 5TradingDesk LiteForex EuroclubРублевый ФорексMini ForexАналитика, новости ForexКонкурс ФорексО рынке ForexФорумF.A.Q.Котировки ФорексФилиалы и агентыДоверительное управление 50X50

© 1999-2025, Forex EuroClub. All rights reserved